Dag 59 - Nu packar vi flyttkartongerna!


Nej, jag ska inte åka hem till Sverige än, och nej jag ska inte byta boende här heller... :)

Däremot ska kontret flytta! Företaget har de senaste åren hyrt in sig i 2 hus (typ bostadshus) com ligger brevid varandra. Men tydligen så har husen nu blivit sålda vilket innebär att hela kalaset måste maka på sig. Till nästa vecka måste vi i det huset där jag är, flytta in till det andra huset. Ni kan ju tänka er själva vilket KAOS det kommer bli... Sen i november måste företaget flytta helt till nya lokaler. Än så länge tror jag inte de har hittat något nytt ställe men de letar för fullt. Men när den dagen kommer så är ju inte jag kvar här :)

Sitter bland en massa flyttkartonger och högar av tidningar. Som tur är har jag typ inte hunnit samla på mig en massa grejer här, jag har typ bara min dator och mina anteckningsblock så jag behöver inte packa någon "Hanna-kartong". Dessutom kommer jag vara rätt flexibel med min lilla netbook nästa vecka så jag kan sätta mig och jobba där jag får plats ;)

Nu är det lite mindre än en timme kvar till lunch. Gahhh jag är hungrig!



Gårdagens middag: Papas rellenas! Det är typ en deg gjord på potatismos som man sen fyller med kött, kokt ägg, lök etc.... och sen friterar man den.

Papas rellenas var supergott!! Men jag önskar man kunde sluta fritera allt och tillreda det på något annat sätt. Typ i ugnen?! (Allt friterat smakar ju i princip likadant?) Då vore det ännu godare :):)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0