Dag 66 - Idag blir jag själv! :/


Heeeeeeeej på er!
Sushimiddagen igår var galet god! Julios syster Silvia och hennes son Joaquin hängde på så vi blev ett gäng. Givetvis ville de inte låta mig betala men den här gången stod jag på mig, det var MIN kväll och det var ju jag som hade bjudit dem till att gå ut och äta sushi :)
Vi åt en massa smaskiga sushigrejer, bland annat ceviche, friterade och sesamrullade jätteräkor samt en massa olika "makirullar" men de är liksom inte inlindade i sjögräs, utan istället har de avokado lr rom runt sig. Smaskigt värre=) Självklart hade jag inte kameran med mig men Marcela fotade så jag ska försöka sno hennes bilder och visa er nån dag;)

Annars? Mjo. Det är som vanligt kallt på morgonen men väntas bli 30 grader vid lunch. WHAT TO WEAR? Helst vill jag ta på mig snurrstrumpor och stickad kofta på morgonen, men då smäller man ju av när man ska gå hem för att käka vid 2-tiden.... Det är i det här läget som man inser att leggings är en väldigt bra uppfinning... ;)

Ikväll kommer jag bli lämnad ensam i lägenheten, buhuuu!:( Det är nämligen dags för Marcelas och Julios USA-resa!! =) Jag är lite avis faktiskt xD Marcelas syster Claudia ska vara chaufför till flygplatsen så jag kommer nog hänga på dit, sen får jag klara mig själv. Haha nej då, ingen fara. Både Claudia, Silvia och Julios föräldrar kommer ha lite koll på mig, ha extra nycklar till lägenheten och vara de som jag ska ringa till om det skulle vara något. Dessutom har jag redan blivit inbjuden till en massa middagar och att spendera helgerna med dem, så jag har en känsla av att jag kommer ha fullt upp de 2 kommande veckorna...;)

Nej, nu ska jag jobba! :D



Philip och jag smygstartade helgen med en frukost i sängen idag ;)



Trädet utanför våran byggnad börjar bli orangeat xD

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Vilken tur att Filip är med...

2011-04-08 @ 19:33:12
URL: http://[email protected]
Postat av: barbro

Ber om ursäkt stavade F på svenska självklart är det ju Philip han heter,.....

2011-04-08 @ 19:35:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0