Dag 68 - Colo Colo


Heej!
Jag har haft en jättekul helg :) Fotbollsmatchen i lördagskväll var grym! Det var väldigt lite folk så det var lite synd men det var ändå en upplevelse :D Dessutom så vann ju colocolo med 4-1! ;) Efter matchen åkte vi hemåt , vi stannade på vägen och köpte lite tacobröd och grönsaker och fixade räk tacos till middag :D Med det i magen och ett glas vin så satte vi på en film. Det var riktigt skönt med ett sånt avslut på en lördagskväll:D Länge sen jag hade en "soffkväll" liksom, haha. Jag sov i alla fall kvar hemma hos Silvia så jag slapp sova själv hemma :)

Idag har det varit en riktigt grå dag här i Santiago. Jag fick gnugga mig i ögonen när jag klev ut i morse och insåg att det hade regnat rejält under natten! Hade inte märkt det alls! Dessutom är det ju typ andra gången det regnar här på mina 2 månader som jag har varit här haha :) Åt lunch hemma hos Julios föräldrar (cazuela, så gott!!) och sen har jag fixat lite här hemma. Gick och handlade, tog en joggingtur, tvättade, vattnade marcelas blommor, tog ett bad, käkade middag och nu sitter jag i sängen med datorn och kollar lite halvt på den där gamla filmen om Tina Turners liv och karriär :)
I morrn väntar en ny dag på praktiken! :)



ColoColo i vitt! :D



Jag i min fina tröja som jag fick av Luis :)



Jag och Silvia:D



El estadio



"La barra", hejjarklacken. Det här var i början av matchen, efter ett tag var det smockfullt..! Jag sa att jag vill stå där nästa gång, Luis sa att de kommer äta mig levande hahaha.



Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0