Dag 70 - Trött tjej...


Gääääsp.
I natt har jag sovit SÄMST! Jag låg och rullade runt och kunde inte hitta något skönt sätt att ligga på och kände mig allmänt klarvaken mest hela tiden. Fråga mig inte varför, antar att det var en sån där natt då man sover dåligt bara, man har ju sånna ibland :P

Konstigt det där att jag typ känner mig mer trött nu än jag gjorde i natt? Haha, typiskt!;) I alla fall. Nu är jag på praktiken och det är dags för en ny dag med nya utmaningar:) Kommer ha en del blandade uppgifter att fnula med idag, sånt gillar vi! :D Är det något jag verkligen INTE har så är det tålamod. Fråga min mamma vem av mig och min syster som kunde sitta och trä ett helt pärlhalsband när vi var små till exempel? Jag tröttnar efter 5 min så varierande arbetsuppgifter är helt i min smak ;)

Bäst att jag sätter igång!:D



En fin ballongbild från LolaPalloza får pryda dagens inlägg :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0