Dag 76 - Vill inte bli sjuk!


Heej!
Det chilenska övergångsklimatet är verkligen en lustig förteelse. Idag på morgonen har det varit inte mer än 5 grader (!) men senare idag väntas det bli 26 :P

Som en blixt från klar himmel började jag igårkväll känna mig riktigt svidig i halsen. Frussen var jag också så det blev till att sova med mjukisbyxor och snurrstrumpor. I morse när jag vaknade var jag visserligen varm men halsen kändes tjock och näsan lite snorig. Tog en lång varm dusch, drack honungste med citron till frukost och klädde på mig ORDENTLIGT, dvs jeans, polotröja, stickad kofta och min svarta vinterkappa. Nu sitter jag med en kopp kaffe, när den är avslutad blir det mer te te te te och åter te och förhoppningsvis klarar jag mig undan feber om jag tar det lugnt och har ordentligt med kläder på mig...

Dessutom så ska jag ju ha gäster ikväll! Har bjudit över Felipe och hans mamma och systrar på middag. Nåja, förhoppningsvis går det bra... =) Det blir däremot ingen joggingtur idag!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0