Dag 87 - Brittiskt bröllop!!


Temp. morgon: 6°C
Temp. dag: 20°C


God moooooorgon :)

Idag känner jag mig riktigt utvilad!! Kom nämligen i säng riktigt tidigt igår. Typ vid kvart över 10 satte jag mig i sängen för att måla naglarna och läsa min skvallerblaska ♥ (vilken jag läser långsamt och noggrannt ord för ord) ;) Vid 11 tiden släkte jag lampan och då hade jag 8 timmars härlig sömn framför mig tills klockan ringde =)

Idag är ju faktiskt en ganska så speciell dag. Det är ju nämligen det kungliga brittiska bröllopet!! De sänder live här i Chile med så jag kollade på TV i morse. Spännande :) Dock så har de tystat ner de engelska rösterna och ersatt dom med spansktalande röster^^ Typiskt....



Ska försöka koppla upp mig och se det live på datorn nu lite medan jag jobbar;)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0