Dag 88 - Valborg!


Heeej!
Det är lördag, jag har sovit jättegott och nu sitter jag i sängen och känner hur ryggslut, lår och vader riktigt värker efter gårdagens joggingtur! Idag ska jag vila från joggingen :) Så skönt med lördag!! Eller hur?! Vet inte vad vi ska göra idag, men det blir säkerligen någit kul =)

Jag tror dock inte att vi ska fira valborg!:/ För visst är väl valborg idag? Haha. En annan mysig högtid som jag älskar, jag önskar mina nära och kära där hemma en underbarkväll! ♥ Men håll i brottbypyromanerna!! (Morfar, farfar och pappa) ;)

Är sugen på att baka bröd.... Blir alltid det på lördagar eftersom man har mer tid att fixa en annorlunda frukost än den man äter i veckorna...:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0