Dagens fynd!


Hej!
BíoBío var ett ENORMT marknadsområde där man kan köpa precis vad som helst! Det fanns verkligen ALLT! Möbler, gamla väskor, verktyg, fjärkontroller, akvariefiskar, hundkläder, knappar... Ja, you name it! Fick däremot en chock när jag fick syn på en "djurförsäljare" som hade en liten igelkottabebis i en glaskub till salu... Fy!:( Nog för att det fanns hamstrar och möss, men en igelkott?! :(

I alla fall. Jag köpte ingen igelkott men däremot lite andra grejer! En jeansskjorta, ett par balla solglasögon, läppstift och en hemlis.... Sammanlagt gick det på strax under 200 spänn :P



Efter marknaden åt vi laxpajsrester till lunch hos Silvia, kollade på fotboll på TV och sen taggad jag hem till mig, tog en promenad och handlade på supermercado! Nu sitter jag i sängen med en kopp te. Jag fryser så om kvällarna och dessutom blir jag alldeles "svidig" i halsen under natten. Usch, gillar inte temperaturförändringarna här:/ I morrn blire jobbet igen! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0