Inte alltid så lätt ;)


Det är mycket nya saker att vänja sig vid när man kommer till ett nytt land och en ny kultur. Inte minst småsaker som till exempel hur köksredskap fungerar eller rent av hur de ser ut! Något som jag har fått erfara...

Igår skulle jag till exempel öppna en konservburk...



Såhär blev resultatet. Tror INTE jag hittade rätt verktyg i kökslådan alltså...



Såhär såg mitt verktyg ut! Vafan ska man ha den till?! Inte för att öppna konservburkar i alla fall...



Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Lilla gumman du kunde använt det taggiga hjulet och klämt fast runt kanten och vridit på vredet,Mof har en sådan från IKEA jag hatar den..Puss på dej du fick ju hål på burken,men kom det ut något ätbart?

2011-04-20 @ 12:15:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamzi

Ha ha... tror vi måste ha en lektion i köksredskap när du kommer hem... mormor har helt rätt... du skulle använt det taggiga hjulet ju... :-) du e för söt... puss!

//Mamzi

2011-04-20 @ 13:06:07
Postat av: Hanna

Jag försökte!! Men jag fattade inte hur jag skulle haka fast den?!

Nåväl, jag fick ju ut mina fruktbitar till slut... på mitt sätt;)

<3

2011-04-20 @ 17:39:03
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0