Kvällsaktiviteter :)


Jag gjorde en morots och broccolisoppa till middag, den blev riktigt god!:D Avnjöt den i sängen (såklart) och sen satt jag med datorn ett tag. Srax före 11 började jag känna mig uttråkad, kändes som att det vore bra att hitta på något så jag blir lite trött och sover bättre än igår.
Vad kan man då hitta på..?

Jo. Mina tankar går ju givetvis till köket... Hahahaha. Och eftersom müslin var slut här hemma bestämde jag mig för att fixa egen!:D Rostade havregryn med honung i ugnen och mandlar och valnötter i stekpannan, vips så var det klart :D Nu ska jag gp och lägga mig och hoppas på att jag sover gott! ;)













Enjoy;)

H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0