Paket från Sverige!!!!! <3


Idag när jag kom hem för att äta lunch så stoppade de mig i receptionen och sa att jag hade fått post! "Va?! Till mig??" Jajamensan, ett stort fint paket, adresserat till mig från familjen där hemma!! ♥ Tror ni jag kutade upp för att öppna det eller?!

Satte mig på golvet i mitt rum och öppnade det fina gröna paketet med samma leende som småbarnen har på julaftonen!:) Innehållet var helt underbart.. Knäckebröd, läkerol, godisbilar, skvallerblaskor, en ram med bilder på mig och Sofie och Olympus, varmakoppen, kronjäst, ett kort från farmor och farfar, påskpynt och ett USB-minne! När jag läste kortet och kollade på bilderna kunde jag inte hålla tårarna borta längre utan föll i gråt, dels för att jag längtar så himla mycket efter alla er där hemma men mest av allt av glädje =)

När jag kom tillbaks till jobbet skyndade jag mig in på skype ÖVERLYCKLIG för att prata med Mami, "JAG HAR FÅTT PAKEEEET!!". Sen hörde jag pappas röst i bakgrunden "Har du kollat på innehållet på USB-minnet?" "VADÅ INNEHÅLL?" Hahahaha, dumma jag som trodde att USB-minnet var något jag behövde bara, haha!! DAAH?! Kopplade snabbt in det i datorn och vad fanns där? Jo, världen världens världens finaste film som de har klippt ihop där hemma åt mig!♥
Kollade såklart på den på direkten. Alla där hemma, Maya, Olympus, grannarna, Hannsingen och Lottie, farmor farfar mormor morfar, huset, mitt rum...! Åååå! Började såklart grina igen så alla här runt omkring undrade vad som hände, haha. "Llegó un paquete de Sueciaa!!!" hahaha!











Finns inte ord för att beskriva hur glad jag är och hur mycket det här betyder för mig! Tacktacktacktack!! Ni är bäst och jag älskar er så himla mycket!♥ Saknar er så det gör ont i hjärtat, snart kommer jag hem!!♥

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0