Sverigepaket número 2!


Jag blev riktigt överraskad igår när jag fick paket från Sverige,,, men jag måste nog säga att jag blev ändå lite mer överraskad idag när jag fick Sverigepaket numer 2!!

Jag hade varit hemma på lunch och skulle bege mig tillbaks mot praktiken när jag för andra dagen i rad blev stoppad i receptionen. "Señorita, más regalitos!" (Fröken, mera presenter!) Och jag : "Nääääääääääää?!" Hahahaha :D Tycker det har blivit en väldigt trevlig lunchrutin ;)

Tack tack tack underbara fina moster och kusiner i Nypan! ♥



Ett kort, supersnygga örhängen, ett träägg och godis! Ska göra mig en liten blandad påse av allt godis jag har fått och ta med mig i morrn när jag ska på bio och se "terremotofilmen" med Julio, Marcela och några fler. Resten ska jag hälla upp i en skål och bjuda mina chilenska vänner på =) (Godiset hemma e STÖRT mycket godare än här...ska försöka övertyga de om det;) )

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0