Dag 22 - Datoruppdateringar


Typiskt! Nu när jag satte i gång datorn som börjar den med en massa nortonuppdateringar för virusskydd och en massa grejs. Det tar ju typ en timme för den att bli färdig med sånt och jag är hungrig!!!! Men men,, lika bra att vänta,, annars lär jag väl få virus eller nått annat skit på min dator...

Annars då..? Mjo allt är bra =) Solen skiner, det är varmt, jag ska snart cykla hem, äta en empanada, plugga och sen senare ikväll blire hiphop-festival i centrala delarna av stan med skolan! Tydligen är det graffittitävling och live-musik som står på schemat. Nice!
I morrn ska vi spela bowling på eftermiddagen. Hoppas det är en sån där dag då man är skitbra och gör en massa strikear hela tiden. Bowling är inte skicklighet, det är tur! Jag som är bäst ena gången och ett skämt den andra, är ett levande bevis på detta ;)

BTW! Det ser ut som att Vinia blir av trots allt!!!! :D

Hare bäst!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0