Dag 23 - Fail


FAIL numero 1: Det blev ingen hiphopgrej igar! Det var tydligen bara for sarskilt inbjudna gaster... :(

FAIL numero 2: Min dator ar lite knapp och ville helt plotsligt inte acceptera Julios tradlosa natverk igarkvall:(

FAIL numero 3: Idag ska vi bowla och ha kul hela eftermiddagen och jag har glomt kameran hemma!:(


Men vet ni vad? Jag ar lika glad anda! ;) Hade ju tankt gora ett fargglatt grafittiinlagg igar men sa blev det visst inte, det kanske blir lite dalig update nu nagra dagar ifall jag inte far till det med min lilla dator, men jag ska gora mitt basta =)
Idag ska jag ga runt pa stan med nagra tjejer fran klassen fram till 5-tiden da vi ska tillbaks till skolan for att mota upp resten av ganget som ska med och bowla. Ska forsoka logga in igen nar vi slutat, vid 13 (17 svensk tid) :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0