Ingen video än..


Det tar ju evigheter att ladda upp en film på youtube! :(
Ska försöka lösa det i morrn. Jag vill ju verkligen visa min lilla rundtur av lägenheten som jag har spelat in!

Btw, har möblerat om lite idag. Julio och Marcela har fixat en TV som ska tillhöra det här rummet, så vi blev tvugna att flytta om lite för att det skulle bli bra. Nu kan jag ligga i sängen och kolla på chilensk tv! Alldeles nyss var det "Vem vill bli miljonär?" och nu tror jag det är "BigBrother", haha, allt är mundial eller hur? :)

Ska försöka komma i säng lite tidigare än föregående kvällar. Vilket betyder NU. Har märkt att jag har blivit tröttare och tröttare på morgnarna. Måste ju vara ett resultat av sena kvällar.





Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0