Middag.


Hej på er!
Nu har jag lagt till bilder i förra inlägget! :)
Kvällen har varit väldigt lugn och skön. Efter Starbucks gick jag till lägenheten och softade lite grann. Gav mig till och med på ett korsord^^ Vid 8-tiden kom Marcela hem från jobbet så då fick jag träfa henne, SÅ GULLIG! Vid 22 kom Julio, då bar det av ut ör att käka middag.
Och nu måste jag faktiskt erkänna en sak.. Jag har syndat.... Jag har ätit det ända som jag verkligen inte skulle äta här,,, SUSHI! Men jag är ju lite blyg och med halvknackiga spanskan så är det svårt att säga nej och sedan förklara sig^^ Så ikväll blev det sushi till middag iaf! Det var dessutom en riktigt god sushi, så nu är det bara att hoppas att jag håller mig frisk.. :)

Ska sova nu!

Hörs i morrn:) Tror att det blir till att utforska Santiago lite mer då..

Enjoy;)

H

Kommentarer
Postat av: Peter

Yes ut på stan å fota lite!

2011-02-03 @ 21:43:49
URL: http://artnr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0