Update!


Hola!
Det blev tyvarr ingen uppdatering igar eftersom jag inte tog med mig laptopen till skolan. Eftermiddagen spenderades pa stan med tva tjejkompisar fran skolan och sen blev det en snabbis hem for att byta om och sen ge sig ivag pa en salsakurs.
Salsan var GALET KUL!!! Seriost, maste ga pa salsalektion igen xD Vi var pa en cubansk salsaklubb med hog musik och en massa salsaalskande manniskor med blandade kunskapsnivaer. Berattar mer ikvall!!
Da ska jag aven beratta mer om dagens aventyr. Klassen akte namligen pa studiebesok till Villa Grimaldi, ett koncentrationslager fran militarkuppen pa 70-talet som man numerar refererar till somm Parque del Paz, parken av fred. Det var mycket intressant och kansloladdat.

Nu ska jag ta mig hem, ata lunch och sen aka till Maipu (vastra delen av Santiago) tillsammans med Marcelas kusin och hans tjej. Det blir nog en trevlig liten utflykt sahar pa eftermiddagen :)

Ett av mina missions har i Santiago ar ju att se sa manga olika delar av Chile som mojligt. Utflykter till nya platser ar darfor alltid kul!! :)

Enjoy;)

H



Kommentarer
Postat av: Kashima

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-05-27 @ 13:21:52
URL: http://kashima.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0