Bilder!


Nu ska jag bjuda pa ett litet bildregn! :D (Har lag till bilder pa tidigare inlagg ocksa!)
Det blev till att vandra runt i Santiago hela eftermiddagen, mina fotter verkar men det var skitkul! Jag hade en egen guide, Nicole, som var supergullig och visade mig en massa sevardheter.



Utanfor mitt fonster :D



Utanfor huset dar lagenheten lygger i



Coolt grannhus


La casa



En liten vag :)



Nagot som jag har lagt marke till och ar valdigt fascinerad over ar att det ar grindar och avsparrningar precis overallt i Santiago!


EN EL CERRO!! Utsikten ar obeskrivlig och gor sig inte ratt pa bild



En av manga fina parker :) oftast kryllar det av par som ligger och strular haha


Bandera de Chile, viva Chile!



La moneda (myntet), dar presidenten jobbar

I morrn ska jag aka med Marcela och nagra andra till Vina del Mar for att fira en kusins fodelsedag. Det ska bli riktigt spannande att fa se Vinia!! :)
Hoppas dock att mitt har kan komma ur sin koma och fa lite volym! I-lands problem, i know, men fan sa irriterande!! Kanske ska forsoka sla till pa en secador,,,, en hartork alltsa ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0