Dag 156 - Kapat hotmailkonto!


Temp. morgon: 7°C
Temp. dag: 18°C

Dagens frukost: Havregrynsgröt kokad på mjölk med vanilj och kanel, toppad med druvor, mandlar och vaniljyoghurt, ägg och kaffe =)

God morgon!
Den här dagen hade väl kunnat böprjat lite bättre... Eller rättare sagt,,, det "dåliga" började redan igår! Jag kom tillbaks till lägenheten vid halv 4 som vanligt, satte igång datorn, och skickade ett mail till mamma. Sen gav jag mig ut på en lång promenad/joggingtur i solen, ca 1tim 45 min var jag borta. När jag kom tillbaks startade jag datorn igen, hoppade in i duschen, och satte mig sen för att kolla mailen och facebook etc.. Plötsligt kunde jag inte logga in på min hotmail! Men, vad konstigt,,, måste vara något med servern... Men nej, det var det alltså inte..!

Verkar som att mitt hotmailkonto har blivit kapat så var snälla och skicka inga mail dit! Och om ni får några konstiga mail från mig så öppna dom inte! Har gått igenom en återställningsprocess hos WindowsLive där jag har fått svara på en massa frågor för att bevisa att jag är jag och att det är mitt konto. Förhoppningsvis anser de att mina bevis är tillräckliga och återställer mitt lösenord.... Vi håller en tumme!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0