Dag 168 - En vecka kvar...


Temp. morgon: 2°C
Temp. dag: 15°C


Inte långt kvar nu. Jag kan inte förstå att tiden gått så fort! Det har börjat gå upp för mig att jag snart kommer lämna Chile, alla vänner och den vardag jag skapat här. Det kommer bli ett smärtsamt och sorgligt farväl.. Men samtidigt en alldeles underbar återförening på Arlanda ♥

Jag har hela tiden varit inställd på att vara här i 6 månader och inte mer. Det är dessutom det ända möjliga eftersom jag inte har någon framtid här. Om jag skulle vilja stanna längre så måste jag skaffa ett jobb eller börja plugga,,, och det vill jag inte göra här! Jag älskar Chile ♥ men jag måste hem till Sverige och ta tag i vardagen och min framtid där. Men en sak är säker,,, för att lyckas med det, för att ta mig dit jag vill i livet, så finns det ingenting som kommer vara så värdefullt och hjälpa mig så mycket som de erfarenheter och det jag har lärt mig här i Chile. Jag åkte hit som en vilsen ganska osäker tjej,, kommer hem starkare och mer säker än någonsin på vem jag är och att jag faktiskt,, klarar precis vad som helst!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0