Dag 169 - Forandringar


Halloj!
Sitter pa ett internetcafe lite snabbt och kollar mailoen och uppdaterar, ska snart vidare in mot stan for att ga pa tivoli med Vale, sen ikvall ska vi ut och dansa :)

Ska beratta lite snabbt vad som hander och sker. Var ute och spelade bowling med Julio Marcela och Joaquin igar, det var superkul. Silvia och Joaquin aker ivag till Vina del Mar idag till pa sondag sa jag kommer spendera helgen hemma hos Julio och Marcela. Grejen ar bara att det var sa sent som igar natt, efter bowlingen, som jag fattade att Silvia kommer stanga igen sin lagenhet helt, med larm och allt, sa jag kommer inte ha tillgang dit forren pa sondag eftermiddag. Sa jag fick lite panik och fick packa ner allt jag kan tankas behova i helgen,,, vilket ar ganska manga grejer! Jag blev lite ledsen over allt,,, egentligen vet jag inte varfor men det kom lite som en chock liksom.. Plus att jag hade en evaluacion pa gymmet inplanerad vid halv 9 idag pa morgonen och Silvia sa at mig att jag maste vara klar vid 11! Allt blev bara panikartat sa det slutade med att jag borjade grata och fick en enorm hemlangtan...
Sa.. Det blev en liten dispyt igar natt och idag pa morgonen vilket kanns jattetrakigt. Men men, sa ar det. Jag vill absolut inget hellre an att visa min uppskattning mot alla har men samtidigt maste jag fa saga ifran nar jag kanner mig krankt..
Men, nu forsoker jag glomma allt det dar och blicka framat:) Solen skiner och med en positiv installning sa blir det nog en fantastisk dag tillsammans med Vale!

Tack for att du ringde mami! Sa underbart att hora din rost! Love u all! ♥

BTW. Kommer ev inte kunna uppdatera sa ofta den har helgen, men jag ska gora sa gott jag kan :) En bra anledning att ga till Starbucks;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0