Har börjat plocka..


... och fixa lite inför hemresan. Åkte till exempel hem till Julio och Marcela tidigare idag för att ta reda på de grejerna jag hade kvar där efter flytten hem till Silvia. Lite tidningar och saker från marathonet etc.. Jag har ju lyckats samla på mig OCH sprida ut mig rätt bra här under mina 6 månader, haha, så det känns skönt att sätta igång i tid så jag har koll på grejerna tills nästa vecka när det verkligen börjat närma sig hemfärd :)

Efter en lunch med Marcela (hon köpte med sig empanadas hem!!!!!) så åkte jag till Patronato, marknadsområdet med billiga kläder, och strosade runt en stund, sen åkte jag back again =)



Högen med grejer som jag hade hemma hos Marcela och Julio...


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0