La Feria


Ida åkte jag och Marcela till en feria för att handla frukt och grönsaker :) Det är mycket billigare där än i supermercado, allt är mycket färskare och dessutom tycker jag det är superhärligt att strosa runt utomhus på marknader! =) Jag köpte med mig tomater, pepino, khaki, avokado, bananer, gula russin, broccoli, rödbetor.. Ja, en massa grejor! Två par örhängen blev det visst också ;)

Jag får ganska mycket uppmärksamhet när jag kommer gåendes på sånna där ställen, inte så många andra blondiner i närheten liksom haha. Jag tycker det är lite småpinsamt, men samtidigt smickrande och kul förstås, när de börja skrika en massa grejer efter en. "Estos ojos son de verdad??" (Är dina ögon äkta?) och andra saker var sånt man fick höra idag. Dessutom smittar det tydligen av sig för om en tar sig modet att säga något så börjar alla runt omkring också! Jag och Marcela kunde inte hålla oss för skratt haha :)





Enjoy;)

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0