Matías Fernández!!


Gissa vem som kom hem till Silvia en snabbis ikväll?! MATÍAS FERNÁNDEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En av fotbolsspelarna i det chilenska landslaget! OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!
Luís kom över som vanligt efter jobbet och helt plötsligt säger han att Mati Fernández eventuellt ska komma över för att hämta någon medicin. Whaaaaaaaaaat?!?!?! Kunde inte tro att det var sant..!
Jag rodnade förstås mer än någonsin vilket jag fick höra sen också, hahahaha. Men vafan, de chilenska spelarna är ju SÅ SNYGGA!!
Ännu roligare var att Marcela precis hade kommit förbi en snabbis för att kolla upp en sak med min poncho. När vi fick veta att Mati Fernández skulle komma så var det klart att Marce också var tvungen att stanna kvar! Trots att stackars Julio stod hemma med maten på G;) Hahahaha! Nåja, en sån chans kommer ju inte varje dag ;)



Till slut fick jag träffa en av La Roja's spelare!! :D:D:D

Tänk så mycket saker jag har varit med om som jag verkligen aldrig hade trott att jag skulle få vara med om här i Chile? Fotbollsspelare, löshår, strippklubb... Hihihi!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0