BIO!


Halloj!
Det blev ett biobesök med Marcela och Julio igår!:D Senaste Pirates of Caribean-filmen fick det bli :) Jag tyckte den var bra, och ääääääälskar Johnny Depp mer än något annat i denna film, men de tidigare filmerna är bättre! ;) Men så är det ganska ofta, eller hur?

Btw, så gjorde jag en MAKALÖS upptäckt häromdagen. Med risk för att ni tycker jag är seg och ligger efter så kan jag ju försvara mig med att det KAN bero på att jag befinner mig på en annan kontinent^^ I alla fall, den stora upptäckten jag gjorde häromdagen (igår på praktiken faktiskt när jag satt och letade efter grejer att lägga upp i kalendern på hemsidan för mama&bebe) var att det kommer att komma en film om SMURFARNA!!!!!!!!!!!!!!! HALLÅÅÅÅÅ, HUR BALLT?! Smurfarna är = barndom hemma hos farmor och farfar, för mig. Jisses, vi satt alltid och lekte med de där små blå figurerna, slogs om vem som skulle få vara smurfan (den ända tjejsmurfen^^), byggde upp svamphus med blomrabatter och skorstenar.. Och sen kom Wille, farmor och farfars rottweiler och tuggade i sig en och annan smurf då och då..^^ Hahahahaha! SOFIE OCH ANNA, minnen, eller hur?????!!!

I alla fall. Här i Chile så heter de förstås inte smurfarna^^ Utan här heter de.......... LOS PITUFOS! hihihihihi!!!!! Filmen som är i 3D har premiär i början av augusti här så jag hinner inte se den. Nån som vet när den har premiär i Sverige?? Nån som vill gå med mig??? (JA, det är klart jag ska se den!!) Eller kanske nån som vill låna ut sitt barn som jag kan ta med..? Haha ;)



Helt underbara! De är sig lika ;)


Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha nu gick det en rysning genom kroppen när minnen kom tillbaka!Tänk va underbart bra vi hade det.

2011-06-25 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0