Dag 120 - Glad Sommar Sverige!!!!!


Måste börja med att säga en sak!
Vad hände med dag nummer 112????? Det verkar som att jag råkade hoppa över dag 112! Men det är lätt fixat, vi kompenserar det med att ha ytterligare en "Dag 120" idag =)

Och det är inte bara dag 120,,,, det är även 1 JUNI och ofFieciellt SOMMAR i Sverige!!!!! Glad sommar på er!! Dessutom så tar min kusin Denise studenten! Grattis Denise!! Hoppas du får en underbar dag med sol och värme!!
Hallå! Vilken galet härlig dag!! Bara en massa bra saker! Eller hur?!

Med det sagt så kan jag väl berätta lite om gårdagen...
Åkte som sagt in till centrum och åt lunch med Silvia. Hon jobbar på bank i här i Santiago och hennes kontor var typ ENORMT. Högt i tak med antik träinredning och riktigt maffigt. Kändes ju lite sådär att knata runt i jeans och boots bland alla kontorssnubbar ;)
Blev även presenterad för hennes närmsta kollegor som var hur gulliga som helst och givetvis väldigt intresserade av vad jag gjorde här och hur jag upplevde Chile. Strax efter 5 tog jag tunnelbanan hem, cyklade till gymmet och sen softade i lägenheten.

Idag ska jag vila från gymmet och har tänkt ha en hel eftermiddag inne i centrum. Så när klockan blir 2 cyklar jag hem till mitt "ena hem" (hos M och J haha) för att äta lunch med Marcela, och sen hojjar jag vidare till mitt "andra chilenska hem" för att byta ut klackarna mot conversen och sen blir det en tur till stan =) Förhoppningsvis skiner solen och värmer som igår! Känner mig sugen på att köpa en kaffe och sätta mig en stund i en park eller nått...:)

Btw! Har varit sämst på att ta bilder de senaste dagarna! Ska försöka ta några idag ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0