Dag 121 - Hemlängtan


Idag är en sån där dag då jag är trött på Chilelivet och bara vill hem till Sverige. Kan egentligen inte komma på någon bra anledning varför utan har helt enkelt vaknat på den sidan idag :/

Det känns SÅ FEL att gnälla, jag är faktiskt hur lyckligt lottad som har fått möjligheten att vara där jag är med de bästa av människor! Men, just nu känns det som att en kram av min mamma skulle betyda miljoners gånger så mycket som allt annat...

Nu tar vi nya tag! Den här dagen har säkert nått kul att bjuda på:)

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kram <3

2011-06-03 @ 12:03:09
Postat av: Hanna

Tack till den som skickade en kram till mig! <3

2011-06-03 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0