Dag 133 - Fröken grubbel


Temp. morgon: 2°C
Temp. dag: 19°C


Dagens frukost: Fruktyoghurt med müsli, en rostad fullkornsmacka med kalkon och ägg plus kaffe =)

God morgon =)
Inatt har jag sovit bättre! Inga temblores som hållt mig vaken;) Däremot har jag drömt lite konstiga grejer på sistone. Tror det beror på ganska många saker. Bland annat att jag går och smågrubblar över prioteringar kring hur jag ska spendera de helgerna som jag har kvar här i Chile blandat med hur det blir med plugg och jobb i höst blandat med att jag längtar hem till alla er där hemma.. Ja ni vet, mycket sånna där småsaker som håller hjärnan i trim!

Men. Jag ska försöka skjuta bort grubblandet och njuuuuuta och ha kul de sista veckorna här=) Dessutom så har det faktiskt börjat klarna lite grann gällande eventuella utflykter de kommande helgerna. Midsommarhelgen (inte nu till helgen men nästa, eller hur?) kommer jag förmodligen åka med Julio, Marcela och Julios föräldrar till La Serena, en kust stad ca 5-6 timmars bilresa från Santiago. Det blir nog en fre-månd resa eftersom måndagen den 27 juni (Sofies födelsedag!;) ♥) är en röd dag här i Chile. Sen helgen efter det så blir det ytterligare en weekend! Fast då ännu längre norr ut till San Pedro de Atacama tillsammans med min jobbarkompis Sebastian. Det blir torsd-sönd. :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0