Dag 137 - Regnig lördag


Halloj!
Det blev visst födelsedagsparty med Valle igår! Det var kul, men kallt! Jag fattar inte att de VILL vara ute även fast det är näst intill nollgradigt? :S Drack några piscola och satt och snackade med varierat folk så det var en kul kväll:) Fick skjuts hem med Vale och några av hennes kompisar strax efter 3-tiden så det blev ju en ganska tidig kväll trots allt =)

I morse åkte jag med Silvia till La Vega! Det är alltså den stora frukt och grönt marknaden som är inne i centrum varje lördag. Det var grymt kul och en riktig upplevelse! Marknaden är ENORM och full med frukt och grönt staplat i vackra högar och en massa folk och säljare som skriker ut priser. Det mesta köper mn i storpack, typ en hel låda kiwi osv. Tyvärr hade jag inte med mig kameran men förhoppningsvis åker vi dit fler gånger! :)

Det regnar i Santiago idag. Känns som att det är en perfekt dag att strosa runt inne i Parque Arauco en stund så det är nog vad jag ska göra! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0