Dag 140 - Mundo pequeño?


Temp. morgon: 7°C
Temp. dag: 14°C

Shoo!
Tisdag! Känner mig på extra gott humör men jag vet inte varför?! Aja, just go with the flow I guess! ;)

Sitter och knaprar nötter och har käkat en mhakifrukt till förmiddagsmellis. Jag kör stenhårt på det där med once! ;) Haha! Precis som igår så är det lite halvdunket ute, grått och småregnigt men desto vackrare utsikt eftersom los cerros syns så väl när luftföroreningarna trycks ner på backen =)

Världen är liten ibland må jag säga!
Jag var i mallet Parque Arauco en stund igår efter jobbet, bland annat var jag inne i Pumabutiken för att spana in de nya chilenska fotbollströjorna (kan ju inte åka härifrån utan). I alla fall, de som jobbar i typ Puma, Nike, Addidas,, aa ni vet sånna där sportbutiker är ju ALLTID, utan undantag, minos (snygga grabbar i min ålder)! Och så även i denna Pumabutik! Fick i alla fall hjälp av en kille i min jakt på en tröja i dammodell med korta ärmar. Under tiden han försvann bak på lagret för att leta reda på en i min storlek så kom en annan av de som jobbar där fram och frågade "Te ayudas?" Kan jag hjälpa dig?. Och när jag tittade upp på honom så kände jag igen honom så jäkla mycket! Och sen såg jag att han kände igen mig också! Och det var ju Jorge, Vales kompis (som fyllde år i fredags) pojkvän! WTF?! Vad gör du här?! Hahaha!
Så jag fick ordentlig hjälp med att hitta en tröja och dessutom en trevlig pratstund med grabsen där! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0