Dag 141 - Bien abrigada!


Väl påklädd!

Temp. morgon: 0°C
Temp. dag: 16°C

God morgon!
Idag blev det poncho och dubbla strumpor igen. Kyligt värre! I morrn väntas det bli en minsugrad på morgonen så då tror jag att jag lämnar cykeln hemma och tar tunnelbanan till jobbet. Det blir ju typ panik här så fort det ska bli EN liten minusgrad! Det är som att alla går och förbereder sig på istiden.. ^^ Hahaha! Jag känner hur jag tappar min svenskhet och börjar dras med i det där, "shiiiit ska det bli en minus på torsdag?!". Jag menar,,, hur överlever vi svenskar 3 månader med en konstant temperatur under 0-sträcket? Ibland upp emot -30?!

Måste ta tag i jobbet nu!



För ett par veckor sedan!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0