Dag 143 - Glad Midsommar!!


Hoppas ni alla får en underbardag med sol, värme, sill, färskpotatis, nubbe, sång, dans, blommor... och allt annat som hör midsommar till! <3

Jag har varit ledig idag och på måndag är det röd dag här i Chile så det blir en långhelg och därmed liiiiite midsommarkänsla för min del också!;) Den här helgen åker jag tillsammans med Julio, Marcela, Joaquín och Julios och Silvias föräldrar till La Serena. Vi kommer åka i eftermiddag och är framme nån gång ikväll. Besök på piscotillverkning är en av grejerna som står på schemat! Kommer lämna datorn hemma men tar med ipoden så förhoppningsvis kan jag uppdatera lite på facebook! =)

Kommer tillbaks måndag kväll!:D





Plockar fram påskkycklingarna! De duger till midsommar de med! ;)



Färdig packad! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0