Dag 149 - Mot San Pedro de Atacama!


Temp. morgon: 5C
Temp. dag: 11C

God morgon!
Idag är en spännande dag för jag åker nämligen till San Pedro de Atacama i norra Chile tillsammans med Sebastián från jobbet. Vi ska turista runt där fram till på Söndag då vi återvänder mot Santiago. San Pedro är ett känt turistställe här i Chile med en massa spännande sevärdheter, bland annat sånna där grejer som sprutar varmvatten ur marken, en saltglaciär och varma källor. Ska bli superkul att få se landskapet i norra Chile, alla säger att det är grymt annorlunda!! :D

Väskan är färdigpackad och om en halvtimme ungefär kommer det en transferbil som ska ta mig till flygplatsen. Datorn åker med och det ska finnas internet på hotellet så förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera en hel del! :D



Min fina väska som man kan dela i två!:D Perfekt att ta med sig halv :D



Har fått låna en mysig tröja och en dunjacka av Marcela!:D


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0