El gimnasio


Jag är ju ganska ofta på gymmet här i Chile så jag tänkte det vore passande att visa en liten bild därifrån! På bilden nedanför ser nu hur det ser ut utanför entrén. Tog bilden idag efter mitt gympass som avslutades vid 6-tiden ungefär. Idag blev det ganska mycket benträning som avslutades med 30 min på springbandet, skönt! :)
Jag har ju ett "träningsschema" som jag fått av min tränare José Luis som jag följer. Det finns 2 olika "program", ett som är mer inriktat på ben och det andra på armar, så jag försöker köra varannan gång ungefär :) Superbra ju för oss nybörjare som annars skulle vara helt vilsna och säkert bara skada oss bland maskinerna!
Dessutom är det ju helt sjukt att det faktiskt INGÅR i priset (som är ungefär samma som hemma,,, lite billigare kanske.. jag betalade 1500 spänn för 3 månader här?) av gymkortet att man får göra en evaluación, då ett träningsschema därefter och sen uppföljande evaluaciónes varje månad! Toppen :)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0