Sueños extraños


Kom på att jag glömde berätta att jag hade konstiga drömmar i natt. Lustiga, ganska roliga, men framförallt KONSTIGA drömmar. Ni vet sådär så att när man vaknar tänker man, jisses, hur fick jag till det där?! Haha..

Jag minns inte allt men bland annat var det någon hästtävling inblandad. Och sen sprang Olympus runt som en galning med sadel och träns och busade och hoppade över en massa staket och hinder och ville inte fångas in. Till slut fick jag tag på honom (genom att ta tag i hans halsband?!) och trycka ner honom mot marken. Typ exakt så som jag måste göra med Bruno, Joaquíns galna bulldog som också bor hos Silvia :P Då lugnade han ner sig och gav sig :)

Sen kommer vi till den roligaste delen, hihi!
Jag var vid en bensinstation, typ lite liknande den som finns här brevid jobbet. Jag var typ inne där man betalar eller något när jag helt plötsligt fick syn på MORMOR som just hade rullat in på bensinstationen med sin silvriga fyrhjuling! Hahaha!! Ja, där satt hon och skulle tanka, sen kom hon förstås in och skulle betala :) Då pratade vi men jag kommer inte ihåg om vad, men hon blev irriterad på att de var så långsamma i kassan. Hahahaha, sen vaknade jag typ! :D

Dessutom så vaknade jag på "fel" sida, jag ligger alltid på högra sidan och sover här men idag vaknade jag på den vänstra, och täcket var helt snett och låg till hälften nere på golvet. Något som också är konstigt eftersom mitt täcke består av 4 lager (ett påslakan, en grov pläd, ett duntäcke och ett överkast) som ligger instoppat under madrassen så det är typ omöjligt att flytta på det, hahaha.
Sen har det tydligen varit 2 stycken temblores (svagare jordskalv) i natt, jag märkte inte av någon utav dom men det kanske också påverkade mina nattliga äventyr?

Det är lite spännande sånt där med drömmar tycker jag. Jag är nämligen HELT övertygad om att de betyder något, eller reflekterar något. Just dessa drömmar verkar kanske lite märkliga,,, men framförallt så tror jag de reflekterar att jag längtar hem.. Längtar hem till Olympus och alla andra  ♥
Men det där med 4-hjulingen, ja det får ni ta och fråga mormor om! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0