Tengo hambre!


Snart dags för lunch! Ååååå e galet hungrig...!

Fatta att normal lunchtid här är kl 14?! Hur överlever folk...? Kommer bli konstigt när jag kommer hem och ska käka lunch vid 12 igen haha. Igår åt vi middag vid halv 9, jisses vad tidigt tänkte jag! Har nog inte ätit före klockan 21 sen jag kom hit^^



Solen is keeping on strong här i Santiago vilket jag är väldigt glad över:) Ska ta mig en snabbis till Parque Arauco efter lunchen och köpa nått litet att ha med mig till Titi, Vales pappa, ikväll. Ska FÖRSÖKA ta lite bilder ikväll! Kanske borde ställa alarmet på mobilen så det ringer vid 10-tiden och står "FOTA!" på skärmen. Mja, vi får väl se =)

Har hört att ni har underbart väder i Sverige också. Hoppas det håller i sig och att fiskspetten smakar gott där hemma! ♥
Love you all!


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0