Dag 40 - Joggingtur i Vinia del Mar


Godmorgon :)
Klockan ar runt 10 har i Chile, solen skiner och jag har precis fatt i mig lite frukost. Idag ska vi tydligen ut och springa! Jag har darfor sett till att ga upp i tid sa jag hinner ata en bra stund innan, jag vill inte fa hall namligen...

Hoppas daremto Marcela och Julio kommer upp snart sa vi slipper springa i steksolen mitt pa dagen. Vet inte riktigt hur detta ska ga men jag antar att det bara ar att kuta och halla kaften! ;)

Sen tror jag det blir lunch och en tur till Valparaiso innan vi aker tillbaks mot Santiago.

Hors lite senare! Jag har massor av fina bilder att visa :D

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

underbart att du skriver till oss o berättar o fotar så att vi kan se bilder.ojjj så väl alla tar hand om dej,välkomna marcel o julio till oss i sweden otroligt vilket mottagande du fått och vad generösa de är att dela med sej och låta dej vara med på alla upptåg..Hälsa från mormor o morfar..Kram vi saknar dej!!!!!

2011-03-13 @ 20:57:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0