Dag 44 - Hösttecken i Chile


God morgon på er =)
Sitter på praktiken och har precis startat igång min dator. Brukar alltid börja med att kolla mailen, facebook och att uppdatera bloggen, så det är vad jag ska göra nu tänkte jag :)

Jag är sömnig idag. Väckarklockan ringde mitt i djupsömnen, och både jag och Philip med PH hade kunnat tänka oss ett par timmar till under duntäcket...
Anledningen till att jag är trött är som vanligt att jag kom i säng alldeles för sent igår. Jag åkte med Marcela när hon skulle presenteras en vän för en annan vän eftersom den första vännen kanske ska börja jobba som "nana" hemma hos den andra vännen. Hmm. Komplicerat. Men ni fattar nog!;) Kom hem vid midnatt och DÅ var det dags för middag. Pannkakor med tonfisk fyllning, typ crepes alltså. Det var gott =)

Idag är det, precis som igår, varmt och skönt, runt 25 grader väntas det bli tror jag. Men man kan redan se en hel del hösttecken här i Santiago! Kalla morgnar och bruna löv är väl de mest utmärkande..





Nej, nu ska jag sätta igång! Har fått i uppgift att leta bra "turistinfo" om Stockholm. Typ restauranger, sevärdheter, caféer,,,, "MÅSTEN" om man är i Stockholm helt enkelt. Har ni några tips????

Enjoy;)

H



PS!!!!!!!!!!
Igår firade jag 6 veckor i Chile, dvs en fjärdedel av min resa! Jisses, tiden rullar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0