Dag 46 - Ändrade planer!


Här har jag gått och tjatat i 2 dagar nu om att vi ska åka till en vingård idag! Men så blev det förstås inte... :/ Det blev lite ändrade planer eftersom det var en del andra grejer som var tvugna att fixas. Typ handla födelsedagspresenter och så.. Men jag har haft en kul dag ändå :D

Vi har varit iväg till Santiagos svar på "Barkarby outlet", haha. Det var i alla fall en massa välkända märken med nedsatta priser. Jag köpte ett par trosor och en BillaBong väska till mig själv, och sen köpte jag presenter till Silvia som fyller år på måndag =) (Samma dag som farmor fyller år!♥) Det blev en sallad med rökt lax och ricottaffylld tomat till lunch på en liten lunchresturang här i krokarna där jag även fick syn på en vägskylt med ett välkänt namn... ;)



Outlet :)



ESTOCOLMOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! (Gotemburgo, Noruega och Oslo finns också;) Men Estocolmo är ju helt klart bäst:D)

När vi satt i bilen på väg hem blev jag sugen på att baka! Jag vet, det där är nån sjukdom jag har,, ibland får jag en sån himla abstinens för att sätta händerna i en deg och knåda på! Hahaha. Så när vi kom hem satte jag och Marcela igång att baka kakor!:D Hade sett ett recept på "galletas" (kakor) på baksidan av havregrynspaketet häromdagen, så det fick helt enkelt bli havrekakor =) Mmmmmm så goda de blev... :)



Kakingredienser!



Mmmmmm havrekakor! De ser stora ut, I know, men de är typ vanlig cookiesize :D

Vet inte vad som händer ikväll, men förmodligen så går vi ut och äter någonstans =) I morrn ska jag upp tidigt och hänga med på "söndags-turen", jogga alltså.. Sen på eftermiddagen så ska vi tydligen fira Silvia med en lunch hemma hos Julios och Silvias föräldrar. Förbereder mig på matkoman redan nu...^^ hahahahaha. Ni kanske inte tror mig,, men chilenarna äter MYCKET! Jag lovar, det är otroligt... hahahaha.

Enjoy;)

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0