Dag 52 - Viernes igen! :D


"På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst, ge mig då kyckling det gillar jag mest, jag vill ha fredag idaaaaaaaag!!"

Woho! Viernes, fredag! Och vad är det allra bästa? Jo, en spännande och händelserik helg som väntar!! Ikväll ska vi på födelsedagsfest hos Marcelas kompis och i morrn ska det efterlängtade vingårdsbesöket bli av (hoppasxD)! Senare på eftermiddagen/kvällen ska jag och Marcela hjälpa till på Javieras kalas, det är "manikyrkalas" så vi ska typ sitta och måla naglarna på fjorton 11åringar... Hahaha.. :)
Sen på söndagen blir det till att bestiga el cerro och sen typ vila upp sig inför en ny jobbvecka =)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0