Hjälp!


I förra inlägget skrev jag att jag behöver hjälp att välja ut bra tips om Stockholm, nu vill jag utveckla denna bedjan till andra stora städer också!
Typ London, Oslo, Paris, Barcelona, Amsterdam, Milano... Har du varit i nån europeisk stad och har några riktigt bra tips om denna? 
Det här verkar bli en uppgift som jag ska fortsätta med så jag är glad för all hjälp jag kan få :) Jag har liksom inte varit i så många storstäder,, har hållt mig till playan i Spanien mest^^ Men vafan, bor man i Sverige så gör man! ;)

Btw.
För er som är nyfikna på vad för slags tidningar min praktikplats har så kan ni gå in och kika på hemsidorna nedan :)

DeNovios
Platos y Copas
City
Mamá y Bebé
De 15 fiestas

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Richardmarit

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-08-26 @ 08:06:47
URL: http://richardmarit.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0