Onsdagskväll en casa!


Heeeej!
Klockan är strax efter 9 på kvällen här i Chile och just nu sitter jag bara och softar i mitt rum. Jag tog en joggintur efter jobbet, var ute och sprang en timme ungefär, skönt! Det har blivit lite av en rutin, jag känner mig både pigg och stark när jag ger mig ut efter jobbet, antar att det är eftersom jag sitter still hela dagarna och kroppen vill ut och röra på sig :P

Skönt att inte behöva göra sig i ordning och åka iväg nånstans ikväll. En kompis till Marcela ska komma över på middag men det blir ingen större tillställning:) Vad kan jag mer berätta... Jo! Jag har börjat planera en liten resa helgen efter påskhelgen... Jag måste ju korsa landsgränsen vid den tiden så förhoppningsvis blir det en tripp till Buenos Aires, Argentina, då! Vore så kul!! Hoppas det blir av :) Berättar mer sen :)

Jag fick ett kul uppdrag på jobbet idag! Ska skriver texter till ena tidningens blogg på nätet. Tidningen är för tjejer i 15års åldern så "blogginläggen" ska handla om teman som intresserar den målgruppen. Idag till exempel satt jag och letade info om Justin Bieber pch Selena Gomez kärleksrelation^^ hahaha. Hoppas jag får skriva nått om Hannah Montana också ;)



Kanske inte skriver något inlägg tidigt i morgonbitti, kommer nog sätta igång ordentligt på jobbet på direkten, jag fick ganska många teman att skriva om och jag vill inte verka långsam xD Det tar ju lite tid med språket å allt ;)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0