DAG 100 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ey ey ey ey!!

Kan ni fatta!! 100 DAGAR I CHILE! Vet inte varför men det känns så jäkla speciellt!!:D

Känns tråkigt att jag inte hunnit skriva set här inlägget tidigare idag så att ni där hemma kunde läsa det när det faktiskt var ”dag 100”, och inte ”101”, men så är det ibland J Istället kan jag glädja mig åt att anledningen till att jag inte har kunnat skriva något inlägg tidigare är för att jag har haft en alldeles fantastisk dag på Viña De Martino! Mer bilder och text om det kommer i morrn! ;)

Landade här i lägenheten för ungefär en timme sedan. Har ätit upp sista knäckemackan med keso requesón och nu ska jag snart iväg på min ”inskrivning” på gymmet. De ska alltså mäta fett och en massa grejer och sen ge mig ett träningsschema bland tyngdlyftningsmaskinerna. Hjälp!

Vad kan jag mer berätta… JO! De hade ringt från frisören till Silvia idag så i morrn kl 8 på morgonen ska jag vara på plats för att fixa hairextensions! Jisses, att det alltid ska ske så spontant här i Chile ;) Jag är jätteexalterad men samtidigt lite rädd!! xD Tänk om mitt hår går av eller nått?! Usch… Förhoppningsvis skriver jag ett inlägg med ett hollywoodsvall i morrn och inget annat….^^ ;)

Sen till den bästa nyheten! Ni kan alla vara lugna… Ni behöver inte oroa er längre… Philip med PH’s läge är numera under kontroll! Jag kom på att jag hade mitt lilla sykit som jag fick av mormor i ena resväskan så jag plockade fram det och sen satte vi igång! Nu sitter örat ordentligt på plats, men jag tror däremot Philip redan har ställt sig i kö för en skönhetsoperation.. Det är inte min starka sida det där med att sy…^^

Enjoy;)

H

 


Kommentarer
Postat av: Mamzi

Oj oj oj... vilken tur... tänkte just att du fick ju med dig ett sykit, men att det kanske vore bättre att vänta in kirurgproffset mormor... men men... nu är det gjort... ;-)

2011-05-13 @ 10:15:04
Postat av: Hanna

Mjo. Jag tänkte det först också. Men läget var minst sagt kritiskt. Tror inte han hade överlevt 2½ månad.... Dessutom så vore det typiskt mig att tappa bort hans öra om det ramlar av,, då skulle han aldrig förlåta mig!

2011-05-13 @ 21:39:26
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0