Dag 107 - Nytt hus och nya uppdrag


Temp. morgon: 9°C
Temp. dag: 15°C

Hej!
Idag har jag fått lite nya spännande uppgifter på jobbet! På sistone har det varit rätt segt så det var skönt att få något att sätta tänderna i...
Ska skriva 2 artiklar till DeNovios hemsida, en hemsida/tidning för brudpar. Den ena ska handla om hur man lägger en snygg make-up bas och den andra om "klänningstrender"... Den första är jag nästan klart med, skitkul! Den andra är jag lite nervös över... Har inte direkt kommit så långt att jag sitter och spanar på bröllopsklänningar på fritiden... Känns som att det det är smartast att spana efter en man först? ;)
När jag är klar med detta hr jag lite grejer att skriva för nästa nummer av De15fiestas, ungdomstidningen =)

Tänkte jag kan visa lite bilder från lägenheten där jag bor nu! De är lite halvtaskig kvalité men jag kan ta bättre och fler någon annan dag :)



Ester, la nana som är hos oss måndag - fredag på heltid. Igår blev det någon slags bönpuré med räkor i het sås till middag, smaskens! Ser ni hur fint hon gör?? En varsin bricka med allt framdukat,,, jisses. Hon är en pärla! Hur go som helst och lagar jättegod mat!



TV-rummet



Mitt rum, som ni ser så tar jag gärna emot gäster om det är nån som är sugen?



Marcela och Julio proppsade på att skicka med mig TVn tills det att jag åker hem! Haha, så snälla :) 



Badrummet som ligger i anslutning till mitt rum:)


Som ni ser lever jag som en princessa här med. Riktigt bortskämd blir jag! Är enormt tacksam för att alla här tar emot mig med öppna armar och gör allt för att jag ska ha det bra under min resa här!!

Enjoy;)

H




Kommentarer
Postat av: barbro

Jisses så bra du har det,lite avundsjuka är vi på dej,men så glada över att du kom iväg och för att du får uppleva allt med så mysiga människor som finns i din omgivning,hälsa alla från oss!!!!Mo o Mof..PUSS..

2011-05-19 @ 20:01:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0