Dag 110 - En mysig Söndag


Halloj!
Idag har varit en riktigt lugn och skön dag. När jag vaknade vid 9-tiden i morse kändes det ungefär som att hela kroppen var full med blåmärken, det värkte liksom på punkter längs med hela benen! Jag gick upp och tog en varm dusch på direkten och sen kröp jag ner under täcket igen och tog fram datorn, sweet. Efter att ha laddat upp bilderna från igår blev det en lyxig frukost!





Dagens frukost: Fruktsallad med yoghurt och rostad havregryn, mandlar ocah valnötter, ett ägg, kaffe och Silvias hemmagjorda jordgubbsjuice.

Vid 11-tiden åkte jag och Silvia till den, enligt mig, bästa stormarknadskedjan här. Den heter JUMBO och är typ från tyskland ursprungligen tror jag. Där kan man få tag på ALLT, idag hittade jag knäckebröd till exempel! Dessutom har de en enorm frukt&grönt avdelning plus både manuell chark-, fisk- och ost disk! Vi handlade lunchingredienser och sen drog vi hemåt.
Vid halv-3 tiden blev det tacos till lunch tillsammans med Julio och Marcela plus att Luis son kom över också. Senare på kvällen blev det en tur till Parque Arauco där jag köpte ett par nya gympaskor (de andra blev lite mörbultade under bergsbestigningen...^^) och sen har jag bara softat här hemma. Så skönt!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0