Dag 115 - Con sueeeeeño...


Jisses. Jag lyckas alltid komma i säng för sent! I morse var jag nog EXTRA trött för jag hade inte bara svårt att komma ur sängen,,, när jag väl stod i duschen somnade jag nästan om och ville inte alls kliva ur den varma vattenstrålen...!

Men, jag hade i alla fall en sjukt kul kväll igår!!!!!!!! Jag fick ju hänga med på premiären av Hangover 2 (eller "Qué pasó ayer?" som den så fint heter på spanska...^^), min absolut första biopremiär med tillhörande cocktailparty och goodiebag! :D
Efter jobbet gick jag hem till Marcela och Julio för att lämna av min dator och softa lite innan jag gick vidare till bion i mallet Parque Arauco som ligger här alldeles intill. Vid halv 8 mötte jag upp de andra från jobbet och så gick vi tillsammans mot eventet som låg på bions 3e våning. Det började med ett cocktailparty med serveringspersonal som gick runt med brickor fyllda med små miniempanadas, ostar, sushi, kycklingbitar osv,, småsnacks helt enkelt, till det bjöds det på juice, vin, piscosour och champagne. Det var fullt med vimmelfotografer och TV-kameror och det var ganska lätt att urskilja vilka som var "chilenska kändisar", jag har ju egentligen ingen aning om vilka de är men jag antar att de som alla journalister hängde efter var tv-profiler eller liknande ;P
Påväg mot biosalongen fick vi en varsin goodiebag med m&m choklad, t-shirt och lite smågrejer, m&m var nämligen sponsorn för hela grejen! =) Vid ingången till salongen fick vi en varsin popcorn bag och läsk, som vanligt här i Chile var det sockrade popcorn (!) som knappt existerar i Sverige, ussssssch, klarar inte av att äta dom! xD
Filmen skulle ha börjat vid 20.30 men kom inte igång förrän 21.45,,,, inte så förvånad faktiskt, jag är ju trots allt i Chile! ;)

Vid halv 12 kom jag hem till Marcela och Julio för att hämta min dator. Lämnade av lite choklad och bad om hjälp att ringa en radiotaxi men Julio proppsade på att skjutsa hem mig, så så fick det bli. Fick lite dåligt samvete för det var trots allt sent och det var inte meningen att han skulle behöva skjutsa hem mig!! Men är förstås jättetacksam för det eftersom det känns som det säkraste sättet...=)

Filmen var grymt rolig!! Jag måste erkänna att jag gillade ettan lite mer, men den här är helt klart sevärd!! Storyn är typ densamma som förra filmen men den här utspelar sig i Thailand! Hihihi, se den!! :D







Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0