Dag 120 - Lunch i stan!


Heej!
Ååå vad härligt det var att ha eftermiddagen ledigt igår!
Egentligen gjorde jag inget särskilt, mest lite småsaker i lugn och ro....:) Chattade med mami en stund när jag kom hem, åkte till gymmet och tränade (var nästan bara jag där!), stannade till vid ett supermercado jag aldrig varit inne på och köpte lite småsaker som saknades i kylskåpet, tog en varm dusch, var i köket en lång stund och småpratade med Ester medan jag mixade färsk äppeljuice, förberedde små gloslappar på engelska till Silvia..... Ja, det var minst sagt en skön eftermiddag!

Idag ska jag besöka Silvia inne på hennes kontor och äta lunch med henne i stan. Så vid 2-tiden måste jag hojja hem för att lämna av datorn och sen skynda mig iväg för att lucnhen inte ska bli allt för sen. Det verkar bli kanonväder här idag så det känns lovande! :D

BTW! Nu har Marcelo publicerat en video från våran bergsbestigar dag! Den finns på min profil på facebook! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Åh tack, vad glad jag blir! Inspiration är ju bland det bästa man kan ge :D

2011-06-01 @ 09:00:54
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0