Dag 89 - 1 MAJ!!


Heej!

NY MÅNAD! Jisses, tiden bara rullar på xD Jag kan bara tänka mig hur mysigt det är i Sverige nu.. Den där känslan och njutningen när våren och värmen ÄNTLIGEN kommer efter den långa vintern.. Det finns ingen som förtjänar den känslan så mycket som svenskarna ;)
Jag saknar våren enormt mycket!! (Allt utom pollen kanske haha). Så när ni sitter i vårsolen med en kopp (brygg)kaffe och låter solstrålarna värma mot kinderna och drar in ett djupt andetag frisk skogsluft, fullt av dofter från gran, skog och mossa, till ljudet av fågelkvitter,,,,,tänk då lite på la supersueca ♥

När jag går mot praktiken på morgnarna så är det den där kyliga höstkänslan, solen strålar lite blygt och de orangefärgade träden riktigt lyser. Stämningen påminner om den svenska hösten hemma,, Så jag har kommit på mig själv med att blunda och dra in ett djuuuuuuuuuuuuuuuuupt andetag med förväntan att känna doften av mossa och svamp.... Hahahah, ett avgasmoln var vad jag fick in i näsan...^^

Det blev ingen utgång igår eftersom alla hade andra planer xD Istället blev det pizzabak här hemma med vänner til Marcela och Julio =)
Har precis ätit 2 knäckemackor (♥) med creme cheese, sallad, champinjon och skinka plus ett ägg till frukost. Nu när M och J är hemma igen är det ju jogging som gäller på söndagsförmiddagen... Bäst man taggar liksom ;)
Sen blir det traditionsenlig lunch hos Julios föräldrar, förmodligen kommer vi rulla därifrån som vanligt^^

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0