Dag 92 - HALVTID!


Temp. morgon: 6°C
Temp. dag: 27°C


Vet ni, idag kan man på alla sätt säga att jag har kommit halvvägs på min resa här i Chile!:D Det finns ju massor av olika sätt man kan tänka,,, till exempel kan man räkna varje månad som 30 dagar, i sånna fall hade halvvägs varit vid dag 90, eller så kan man räkna antalet dagar och dela med 2, eller så kan man räkna veckor.. Och idag, på dagen har jag varit här i 12 veckor, så nu kan vi verkligen säga att halva tiden har gått! :)

Nu kanske ni tänker "Men hallååååååå vad du tjatar om att du längtar hem och att det inte är så lång tid kvar och blablabla.... är det inte lika bra du åker hem nu?!" Men neeeej, klart att jag längtar hem MASSOR, men samtidigt ser jag fram emot att njuta av 3 månader till här i Chile, och jag är taggad på att få ut det mesta av dom :)

Så så ere! Har varit dålig på att ta bilder de senaste dagarna, så för att liva upp det här inlägget lite grann bjuder jag på en bild på min lunch häromdagen. En skaldjursomelett! ;)



Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0