Dag 93 - T O R S D A G


Heej!
Idag vaknade jag av att jag hörde Julio stöka runt inne i badrummet. Jisses vad gör han tänkte jag,,,, det är ju mitt i natten! Neheeee så var det visst inte. 07.13 stod klockan på, endast två minuter kvar till larmet skulle sätta igång! Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaark!

Igår var minst sagt en galen dag. Det flöt på lugnt som vanligt fram till lunch, sen när jag kom tillbaks till jobbet vid 3 tiden så hände det grejer:) Jag fick hänga med till Miley Cyrus konsert vid Estadio Nacional för att dela ut tidningar och fota till nästa nummer av 15fiestas utanför arenan. Älskar att få hänga med på grejer utanför kontoret!:D Det var galet mycket småtjejer och jag kunde inte låta bli att köpa som en liten souvenir som det stod "Hannah Montana" på hahaha ;)
När klockan var 6 så var jag tvungen att börja ta mig hemåt eftersom jag skulle träffa Sebastian lite senare. Så jag fick hjälp att hitta en taxi som skulle köra mig till närmaste tunnelbanestation. Låter skitenkelt men det är just vad det inte är kan jag säga! Fick som vanligt betala mer än jag borde och det gör mig GALEN att jag inte kan lacka ur ordentligt och berätta vilka jävla skitstövlar de är när de gör sådär! GRRRRRRR! Aja. Kom fram hyfsat snabbt i alla fall och sen tog jag metro och micro hem. 





På kvällen träffade jag som sagt Sebastian från jobbet. Det började med att han var försenad typ 40 min vilket är mer normalt än att komma i tid här^^;) Haha, men vi hade i alla fall skitkul och besökte 3 olika ställen/pubar i el centro. Don Ricardo, Opera Catedral och The Clinic. Kom hem vid 1 ungefär och det är väl typ därför jag känner mig lite seeeeg idag :)

Enjoy;)

H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0